Наскоро се сблъсках с група жени от местния
"хайлайф" - свински пачи с високопарни претенции за телешка шкембе
чорба, които ме наведоха на мисълта, че тегавината на живота се изразява и в
това да съумееш да останеш куул в кризисна ситуация. Това пък ми напомни за
една случка от преди време в градската градина с посестрима на пачите, която
беше решила, че площадката съществува само и единствено заради нея и детето й -
пълно келеме, между другото. Въпросната особа нахлу сред нас - плебеите, гордо,
развяла разкошни екстеншъни тип "локумени вафли" и тоалет със златни
бордюрчета и седна на една пейка, пуфтейки с
досада от раята наоколо. Келемето се впусна веднага кат един Чингиз Хан
към пързалката и с ръгане, крещене, ритане и прочее умели похвати успя да се
нареди пръв и да стане тартор на мястото. През това време височайшата му майка
говореше по телефона с мелодраматично въртене на очи, цупене на устни и
кръстосване на крака - лев връз десен и десен връз лев в една непрестанна
плетеница. По едно време възникна конфликт между келемето и друго дете. Тук
искам само да вметна, че най-популярният артефакт на една детска площадка е
люлката. Пред това елементарно изобретение на човешкия род ежедневно се
разиграват драми и комедии, придружени от ревове, разправии, молби, увещания, шамари
и други забавни елементи от същината на един театър. Бе, там просто винаги има
опашки и стриктно се пази ред и времетраене, защото всички деца умират да се
люлеят, по неизвестни за мен причини. Не мога да разбера как не ги хваща морска
болест, не им се обръща коремът с позиви за повръщане и как успяват да се
радват така непреднамерено на това лашкане напред-назад. Както и да е.
Конфликтът се разрази, тъй като келемето пререди друго дете. Дат симпъл. Онова
нададе вой на заклано прасе, обикалящо двора с нож между плешките. Майка му
изскочи от засада и викна:
- Какво става тука, бе, какво става тука?!?
Услужлива бабичка от съседната пейка веднага изпя:
- Е това момченце го пререди на люлката - и посочи престъпника със закривен от артрита, кокалест показалец.
- Ти защо се пререждаш, бе, ти защо се пререждаш?!? – грачещо запита пак два пъти за по-сигурно майката и се огледа бойно за ответен удар. Той не закъсня, разбира се. Царицата на вафлите изведнъж пусна телефона в чантата си както си говореше и кат една тигрица се впусна към люлката на два скока. Само да вметна, че през това време келемето вече се е покачило и си се люлее харабийската без да му пука грам за скандала.
- Какво искате госпожо? Той си беше на ред! - заявява майка му най-безочливо и застава до люлката да брани изчадието.
- Какво става тука, бе, какво става тука?!?
Услужлива бабичка от съседната пейка веднага изпя:
- Е това момченце го пререди на люлката - и посочи престъпника със закривен от артрита, кокалест показалец.
- Ти защо се пререждаш, бе, ти защо се пререждаш?!? – грачещо запита пак два пъти за по-сигурно майката и се огледа бойно за ответен удар. Той не закъсня, разбира се. Царицата на вафлите изведнъж пусна телефона в чантата си както си говореше и кат една тигрица се впусна към люлката на два скока. Само да вметна, че през това време келемето вече се е покачило и си се люлее харабийската без да му пука грам за скандала.
- Какво искате госпожо? Той си беше на ред! - заявява майка му най-безочливо и застава до люлката да брани изчадието.
Тук вече се разразява скандал с лудо крещене, пикантни
епитети, страховити физиономии и размахани ръце, придружени от слюнка, хвърчаща
от разкривени устни. Останалите присъстващи са се присламчили зад храстите да
наблюдават, но все пак на безопасно разстояние и обръщат глави налево-надесно
кат метрономи. Ситуацията изглежда патова и без изгледи за разрешаване, защото
нито келемето има намерение да слезе от люлката, нито другото - да спре да пищи
кат изоглавено. Тогава се появява кралицата на куул-а. Майка с очевидни
психически проблеми, която без предисловия, без излишни драми и приказки отива
право към люлката с бързи, решителни крачки и пред втрещените погледи на всички
участници и зрители грабва келемето и го сваля. После вдига собственото си дете
и го слага на люлката. Това, което последва може да бъде разказано и филмирано
само от Питър Джаксън в серия номер 4 „Хобит: Битката на трите майки“.
I like you :)))))) Страхотен стил
ОтговорИзтриванеСветът изобилства от идиоти, които отглеждат себеподобни малки идиотчета. Фините и културни, образовани хора създават много по-рядко и много по-малко поколение. Това е причината защо идиотите преобладават в нашия вид - по-агресивни = по-оцеляващи.
ОтговорИзтриване